пятница, 5 декабря 2014 г.

Բարեգործական ակցիա Գյումրու Ռիժկովի անվան ճեմափողոցում

Այս օրն ինձ համար հիշարժան էր մի քանի պատճառով, նախ որ երևի թե նման բարեգործական ակցիա այս ճեմափողոցում ոչ ոք դեռ չեր անցկացրել, երկրորդ, Գոռի կողքին երիտասարդների մի մեծ բանակ էր կանգնած, երրորդ, Ես զարմացած էի մեր համաքաղաքացիների առատաձեռնության և արագ արձագանքի վրա, այս համատարած գորշությանը նրանք շատ բաց էին իրենց լուման ներդնելու այս ակցիայի մեջ, չորրորդ Քաղաքում մթնոլորտ փոխվեց, պարզվեց, որ մարդկանց դուր է գալիս նման ջերմ և միաբանված ակցիաները և վերջապես բացեմ վերջի գաղտնիքը ու երևի Գոռից առաջ եմ ընկնում, որի համար խնդրում եմ ինձ ներել, մեզ հաջողվեց հավաքել 65060 դրամ և ի հարկե այդ գումարի վրա 50000 դր նվիրաբերեց նաև Գյումրու Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն ՀԿ: Ես շնորհակալությունս եմ հայտնում Գոռ Ղազարյանին այս ակցիան կազմակերպելու և ինձ հրավիրելու համար: Ի դեպ, ողջ հասույթը նվիրվելու է Կարա Մուրզայի անվան երաժշտական քոլեջի անվճարունակ ուսանողին, ուսման վարձավճարը կատարելու համար: Ակցիան դեռ բաց է և եթե ցանկացողներ կլինեն, կարող են կապնվել Գոռի հետ և կատարել իրենց նվիրատվությունը: Կեցցես Գոռ և աջակցության խումբ: Դուք հրաշք եք:







Комментариев нет:

Отправить комментарий