четверг, 24 января 2013 г.

Ում համար ապահով, ում համար մահ



«Ապահով Հայաստան», հարկավոր է նախագահի հետ հստակեցնել, թե ինչպես է նա հասկանում ապահով բառը, կամ ինչպես է նա պատկերացնում ապահով Հայաստանը, որովհետև ես խիստ կասկածում եմ, որ հասարակ ժողովրդի և նախագահի պատկերացումներն այս հարցում համընկնում են իրար, այլև ընդհակառակը, դրանք բավական տարբեր են միմյանցից
Հանրությունը միշտ էլ ուզում է լսել այն, ինչ հաճելի է իր ականջներին՝ թեկուզ սուտը, միայն թե չանհանգստացնեն իրեն, ժողովուրդը ջայլամի նման գլուխը մտցրել է ավազի մեջ, կարծելով, թե այն ինչ կատարվում է իր շրջապատում, իրեն չի վերաբերվում:

Երբ լսում եմ նախագահի ՀՀԿ-ական թեկնածուի ելույթները, հասկանում եմ, որ ելույթի տեքստը չէր էլ կարող ուրիշ լինել, այլ այն, ինչ ժողովուրդն է ուզում լսել: Չգիտեմ, թե այս դեպքում որի վրա բարկանամ, ժողովրդի, որ ստիպում է խոստանալ այն, ինչ ինքն էլ լավ գիտի, որ սուտ է և կեղծիք, թե թեկնածուների, որ ուրախանալով, որ ժողովուրդն այդքան միամիտ են, տալիս են նրան այդ խոստումները:
Հայաստանի ժողովուրդն ընկել է լիտարգիք քունի մեջ և չի ուզում արթնանալ: Իսկ նախագահական թեկնածուներից, ոչ մեկի մոտ չի ստացվում արթնացնել քնած գեղեցկուհուն, նրանք միայն զմայլվում են նրա հետզհետե ծերացող գեղեցկությամբ: Հավանաբար լսել եք նեկրոֆիլների մասին, ես այս քաղաքական գործիչներին նմանեցնում եմ դրանց: Միայն այդ մտքից զազրանք եմ ապրում, բայց հավատացեք, ես արդեն չգիտեմ, թե ինչի հետ համեմատեմ հայաստանյան այս իրավիճակը, որը առկա է քաղաքական, սոցիալական, տնտեսական, կրթական, բժշկական և մի շարք այլևայլ ոլորտներում:
Ցավ է պատճառում այն փաստը, որ բարոյապես բռնաբարվում է մի հինավուրց ժողովուրդ ու բռնաբարվում է իր իսկ զավակների կողմից: Սրան տանք «Հայաստանյան այլասերվածություն»  ախտանիշը: Հայաստանը գտնվում է շրջափակման մեջ ու կարելի է կարծել, որ մեր հարևան թշնամիները, պարզապես մեկուսացրել են մեզ, որ հայկական վիրուսով չվարակվեն՝ իրենցն իրենց համար բավարար է:
Շատերն են ասում, թե Փետերվարի 19-ին, մենք կարթնանանք ուրիշ Հայաստանում, զարթնեք, մենք վաղուց է, որ արթնացել ենք ուրիշ Հայաստանում: Միայն այն փաստը, որ 2013 թվականը սկսվեց թանկացումներով և արտագաղթի նոր ընթացքով՝ փաստ է, սակայն մինչև երբ են այս ակնհայտ փաստերը անտեսվելու՝ ես պատկերացում չունեմ: Հայաստանը լքում են բոլոր նրանք, ովքեր չունեն ապահովության զգացողություն, նրանց կյանքում վաղուց բացակայում է կայունության զգացողությունը և հիմա վստահեցնել, թե երկիրը քայլում է դեպի ապահովություն՝ բացահայտ կեղծիք է:  Հարցնում եմ ձեզ, պարոնայք իշխանավորներ՝ պարոն նախագահի թեկնածու և գործող նախագահ, ո՞րն է ըստ ձեզ ապահովությունը, այն, որ երկիրն արդեն 23 տարի գտնվում է պատերազմական սպառնալիքի իրողության և պատրաստության մեջ, մի՞գուցե այն, որ մարդիկ գրեթե ամեն Աստծո պարգևած օր՝ փոխում են իրենց մասնագիտությունը, կամ մի՞գուցե այն, որ աշխատուժը փախնում է Հայաստանից, էլ չգիտեմ թե որ խնդիրը ներկայացնեմ, թեև վստահ եմ, որ ամեն ինչին էլ քաջատեղյակ եք: Թումանյանի «Տերն ու ծառան» ենք դառել, ե՞րբ է կկուն կանչելու, որ աշխատավորի վարձքը հատուցեք: Չե՞ք հիշում, թե հեքիաթն ինչ ավարտ ունեցավ, գոնե այս հեքիաթից դաս քաղեք
Մի լավ ասացվածք կա «Այն, ինչ ռուսին լավ է, գերմանացու համար մահ է», հիմա մերն է, ում համար ապահով, ում համար մահ:
Քանի դեռ Հայաստանում, մենք խոսում ենք արտագաղթի, գնաճի, տնտեսության անկման, աղքատության, գործազրկության, հարկային սպանիչ քաղաքականության, պատերազմական գործողությունների վերսկսման և մի շարք այլևայլ խնդիրների առկայության և դրանք լուծելու անկարողության մասին, Հայաստանը անապահով կլինի բոլոր ոլորտներում և բոլորի համար:

Հրապարակվել է 7or.am կայքում
http://www.7or.am/am/news/view/46236/

Комментариев нет:

Отправить комментарий